Esmaa53 Kızlar merhaba 5+4 günlük hamileyim. 4+6 günlükken doktora gittim keseyi gördük doktorum herşey yolunda ama kese altında ufak bi kanama alanı oluşmuş dedi sorun varmı diye sorunca sorun yok ilaçla önüne geçicez dedi ve progestan ilaç verdi. Eve gelip araştırdığımda düşük için verildiğini dinlenilmesi gerektiğini öğrendim. Ama bana hiç dinlen vs. Şeyler söylemedi
ceco Esmaa53 ben 11+2 hamikeyim bana da hafifi kanamam var dediler yorulmuşsun dedi dinlen haftaya gel dedi deşiğin ilaçsan ve iğne verdi bir sıkıntı yok ama dedi bebek iyi kalp atışı da iyi yani dinlenmen gerek
Yagmur_92 Esmaa53 bende ilk gittiğimde öyleydi ama ilaç falan vermemişlerdi dinlen de demedi zamanla kendiliğinden geçti
Esmaa53 Doktor demediği halde araştırdım dinleniyorum bakalım 10 gün sonra gel dedi inşallah bebeğimi görürüm ve kanama geçer 😢
Esmaa53 Yagmur_92 doktor tehlike gerektircek bi kanama değil az dedi ilaçla önüne geccez dedi ama yine çok takıyorum araştırdıkca kötü yorumlar gördükçe çok kötü oluyorm
Cegdem Esmaa53 canım yengeminde kesenin dışında kanama vardı 4 aylık oldu hala kanama devam ediyo kese dışında olduğu için bebek sağlıklı korkma sakın
Esmaa53 Cegdem ilaç çok başımı döndürüyo içtikten sonra zaten ayağa kalkamıyosun. İnşallah kanamam geçer ilaç kullanımım kesilir
Dlm Benimde aynen öyle .7+2 olduk bebeği görmeye gidices yarın insallah kalp sesininduyabilirs bize de dua esin🤲🏻
Dlm Esmaa53 ben fitil olarak kullanıyorjm onun öyle etkisi yok ve daha etkili düşük icin doktprına sor istersen