Anneler sizce bebek beşiğini park mı ahşap mı tavsiye edersiniz. Kullananlar deneyimlerini paylaşabilir mi? Gönlümden geçen ahşap beşik ama bana herkes park al daha kullanışlı yok daha iyi yok ahşap işini görmez diyor . Denetimli annelerin tecrübelerine ihtiyacım var :) teşekkürler