Bbeek4581 <img src=“https://mutluresim.com/images/2023/07/11/nLBX9V.jpg” alt=“nLBX9V.jpg” border=“0”>
Yasminnnnn Bbeek4581 Valla ben kese yuvarlak ise erkek ama kese genis yayvan fasulye sekildeyse kız diye duymuştum benim kese hep hiç yuvarlak değildi ve cinsiyeti kız Bebek sagdaysa erkek soldaysa kız diyorlar evet 🥰
dolunayes Vilvilvil askim sana erkek hesaplamistim Buraya gore de ramzide soldaysa sagdadir yine erkek ;)
dolunayes Oglmhrsym hahahaha nerden bileyim goremeden canim Bilgileri yaz bakim Esinle dogum tarihin. Son adet tarihi İlk beta rakami
Oglmhrsym dolunayes eşimin doğum tarihi net değil canım 🥹 ama benim de kese yuvarlakti ve sağ tarafyaydi
Oglmhrsym dolunayes https://mutluresim.com/image/nLBMoH bu şekilde canım 😂 cevap yazarsan sevinirim 6 haftalık