Kızlar merhaba 36 haftalık gebeyim bebeğim gelişmediği için ve 2. Gebelik makat geliş aşırı sancım çıktığı için yarın doğuma giricem bir bucuk yasında kızım var gurbette tek yaşıyorum ailem gelemedi cok duygusalım 🥹 evet 2. Doğumum ama yine de hic tecrubem yok gibi hissediyorum ikisine birden yetebilecekmiyim kaygısı vs vs… var mı benim gibi gelin dertleşelim