Merhaba anneler, an itibariyle 37+0 olduk. Yarın doktor kontrolü var. Serklajliyim. Aslında yarın serklaj dikişi alınması gerekiyor. Ama bebeğimin kilosu 3 hafta geride bu yüzden doktorum riske atmamak için kilo gelişimi yavaş olduğu için belki sezaryen yaparız normal doğumu beklemeyiz demişti geçen haftaki kontrolümde. Yarın kilo hala gerideyse muhtemelen Sezaryen günü verilecek. Var mı böyle bir durum yaşayan. Bebeğin kilo gelişimi geride oldugu için zorunlu Sezaryen tarihi verilen?
-Bu arada özel değil eğitim araştırmada perinatoloji takipliyim yani normal doğumu direten bı hastane aslında.