Ayshe19 Saçma olcak ama hiç hazır noodlelardan canı çekip de yiyen var mı biliyorum hamilelerin uzak durması gereken bir ürün ama bananeee 😄
Benanneoluyorum Ayshe19 Yedim ama şuan 9aylık oldum. Toplasan iki tabak oda canım gerçekten istediği için, vicdanın el veriyorsa istediğin kadar ye çünkü normal insana bile çok zararlı☺️☺️😂
DnzTnr Ayshe19 yedim bı kaç kere ama yağını dokmedim acısını da dokmedim sadece o kendi çeşnisini döktüm.
Sengul-9798 Ayshe19 canım yememeye özen göster icine bir sürü şey varmış bebeği etkileye bilir sağlıklı şeyler tüketmeye calis
Ayazmom_ Bu aksam markette gezerken gördüm canim cekti eşimm hayir cok zararli alma dedi eve gidince makarna yapar yeriz dedi bende almadim makarna yaptim yedim 😂😂
Ayazmom_ Benanneoluyorum yokk yaa oyle gercek bir aserme degildi bence cunku cok istedigimde o seyi asla unutamiyorum suan unuttum bile artik istemiyorum o anlik biseydi😂
Benanneoluyorum Ayshe19 Haha😂 anasından🙈 İçindeki yağı kullanmanı tavsiye etmem ben bir kaç damla sıvı yağ damlatıyorum🙂
Cekilmezbirkiz 1-2 paket yemişimdir ama bence en büyük zararı fazla tuzlu olması. Baharatını koymadan yoğurtla yenirse daha güzel oluyor
Yenibirannee Ayshe19 tabiki de yedim 😅 güzel olan hersey zararlı.. fazlaya kaçmadan canım çekince yiyorum 🤦🏼♀️