B_lgeee Güzel anneler bugün sezeryan oldum ve hala gaz çıkaramadım en kolay nasıl çıkartılır tecrübesi bilgisi ön görusu olan bilgilendirebilir mi acaba 😌
Mucizem80 B_lgeee gecmis olsun oncelikle bebeginiz de hayirli olsun bende 15 gun sonra 2.sezeryanimi olcam en kolaylastirici yontem ne yazikki yürümek yuruyunce bağırsak hareketleri arttığı icin çok faydali baska da caresi yok gibi :(
BE2701 B_lgeee geçmiş olsun canım hayırlı uğurlu olsun bebeğin Allahım uzun ömürler versin inşallah bende sezaryan oldum bir ay önce ve çok şükür hazım hemen çıktı bol bol yürü canım ben öyle yaptım sürekli yürüdüm faydası oluyor.
Egeminannesi B_lgeee kayısı hoşafı içmiştim sonra kendi kendine çıktı gitti hiç kendimi kasmadim geleni koyver,😆😆😆
BusraMece B_lgeee kayısılı meyve suyu yada kayısı hoşafı birde bol bol yürüyüş canım ne kadar yürürsen hareket edersen o kadar çabuk hem gaz çıkarırsın hemde toparlarsın
Yenibirannee B_lgeee öncelikle hayırlı olsun sağlıkla büyüsün yavrunuz. Kayısı hoşafı iyi geliyor ve yuruyebildiginiz kadar yürümeye çalışın hem ağrılarızda hafifler 🌸
Busra070707 B_lgeee bu konuda aşırı rahattım canım, yürümeye başladım bir saat geçmeden çıkardım. Uyuşukluğum geçene kadar 2-3 fincan nescafe içtim, kayısı suyu ve hoşafı içtim bol bol su içtim. Yürüyüşle de rahatlıkma çıktı
semadrd Busra070707 aşkım bende anneme kayısı hoşafı yaptırdım bol bol içerim diye ama içersem de ya ishal olursam ahahshahaha çok korkuyorum
semadrd Masalada yok canım çıkarmıyorlar ameliyatta baırsaklar dışarı çıkarılıyormuş gaz çıkarmadan bağırsakların yerine oturup oturmadığı belli olmuyormuş o yüzden
Ballkuzuveannesi semadrd hiç korkmayın kabız olmamanız lazım zaten ıshalken kasmadığınız için dikiş yerleri de acımıyor
Busra070707 semadrd ben oldum hastaneden çıkmadan doktor kontrole geldi canım, gazın çıktı mı dedi ishal oldum dedim adam şaşırdı 😅😅 ama rahatlatıyor iç gitsin canım