Ay bu sezaryan nasıl bir şeydir kimisi benim için rahattı 3 güne iyiydim diyor kimisi öldüm öldüm dirildim diyor kimisi 1 haftaya olmamış gibiydim diyor kimisi 7 yıl önce oldum halâ ağrıyor diyor, napacam ben bu okuduklarımla yaaaa korkuyorum 🙄🙄 hem öven var hem gömen