Silaygc2110 Flowers88 selam. Benimde kasım gözüküyor doğum ama bende henüz birşey almadım Ağustos sonu gibi gidip herşeyi alıp bitirmek istiyorum ama bakalım nasip ne olacak 😊 ufak tefek ailelerin ördüğü yeşek battaniye felan var bizde. Ama ben yazlık birşey almayı düşünmüyorum açıkcası . Büyüdükçe kilosuna boyuna göre gider alırım diyorum hep kışlık ürünler bakıyoruz şuan .
Flowers88 BirVeraAnnesi35 benimde tam 24 hafta bugün uygulama doğumu 31 ekimde gösteriyor ama belli olmuyor bebişlerin geliş zamanı o yüzden Kasım anneleri diye yazdım 🥰
BirVeraAnnesi35 Flowers88 40 lı haftaları doğum olacak şekilde gösteriyor uygulamalar ondandır muhtemelen hayırlısı olsun☺️☺️
Mamalisa Flowers88 bebek arabası aldım bir de kişisel bebek bakım ürünlerinden şampuan, losyon, kendime lansinoh krem göğüs pedi gibi şeyler aldım. Kıyafete yeni yeni başlayacağım. Beşik ve odayı düşünüyorum sırada. Depolama alanı lazımmm