Elanin_annesi bence yağdan almamız mümkün değil yaa ödem falan muhtemelen. Zaten midemin aşırı baskı altında olduğunu hissediyorum. Ciğerlerim bile baskıda nefes alamıyorum. Kaldıki tıka basa yemek eziyetten başka bişe olmaz suan bana. Ama kilo geliyo bi şekilde