Catcat 27 yaşındayım 6 haftalık gebeyim , sizce 2li tarama testi mi yoksa nıpt testi mi yaptırmalıyım? Düşünmekten çıldırdığım bir dönemdeyim . Desteğinize ihtiyacım var 🥲
Biyologannee Catcat bence testleriniz riskli çıkarsa yaptırın. Bu test baya yüksek bı fiyat diye biliyorum yanılmıyorsam. Dolar bazindaydi. Eşim de yaptıralim istedi ama önce tarama testelrini yaptıralım sorun olursa yaptırırız dedim. Çok şükür sıkıntı çıkmadı
Kubrakarahan Catcat enn güzeli nift ben ikili yaptırdım riskli geldi kendimi per perişannn ettim 1 hafta sonra nift yaptırdım cokkkk sükür temiz geldi 13. Hafta da cinsiyeti de %100 öğrenmiş oldum ya fetal yaptır yada hiç ikili işine girme saçma sapan bi hesaplama yüzünden stres den kendimizi yiyip bitiriyoruz benim ilk gebeliğim ben ikiliye girerken ne amaçla yapıldığını bile bilmiyodum bilseydim asla yaptırmazdım ya detaylıyı beklerdim yada fetal yaptırırdım yine ikili güvenilirliği olmayan saçma sapan bi test
Catcat Yenibirannee doktorum genelde 35 yaş üstü gebelerin tercih ettiğini ancak ben biraz pimpirikli bir yapıya sahip olduğum için istersen bunu da yaptırabilirsin dedi aklım karışık
Catcat Biyologannee evet malesef şuanda aşırı pahalanmış dolar bazında olduğundan dolayı, bende öule yapmayı düşünüyorum ama aynı zamanda stres de olmuyor değilim..
Selcanunal2004 Biyologannee benimde ikili taramam geçen hafta çok çok az riskli çıktı Ultrasyon muayenesinde doktor ense kalınlığı sorun yok dedi Burun kemiği de gördü Nipt yaptırsam mı kararsızım Sanırım 300-400 usd bazında bir tutar Gerekli mi bende kararsız kaldım
Busy Catcat ikili test %80 nift ise %99 oranında hastalıkları tarıyor. İmkan varsa kesinlikle nift yaptırın. Çünkü ikili testte %20 oranla yanlış tarayabiliyor. Maddi durum varsa hiç düşünmeyin kafanız rahat olsun nift yaptırın
Gayekaragoz Ben yaptırdım sonuçlar çıkana kadar yaşadığım stresi anlatamam. Sonuçlar çok şükür temiz çıktı
Biyologannee Selcanunal2004 tarama testlerinin devamı var onları yaptircaksimiz zaten. Onlarda riskli gelirse yaptırabilirsiniz bence.. açıkçası maddi olarak beni zorlamazdi yaptırabilirim ama testlerimizde sorun yok ben gerek görmedim.. yüksek riskli çıksaydı yaptirirdik sorun neymiş net anlayalim diye. Diğer testlerimizde de sorunlu gelirse doktor yönlendirir zatenn bence
Rabia234 Catcat nıpt testi yaptırdım diğerlerini yapmaya gerek yok dedi doktor daha iyi olduğunu söylemişti yaptırabilirsin canım