ezgi-esk ya demekki bebekten bebeğe fark var. Benim bebegiminde gece uykusu 10 da başlıyor yani 10 da uyumuş oluyor sabah 6 ya kadar hiç uyanmiyor ( şimdi böyle dedim diye bu gece sürekli uyanır 😁) sabah 6 - 6.30 gibi mirildaniyor hemen kalkıp mamasını veriyorum. Her doktorun doğrusu farklı gerçekten mesela benimki de 40 çıktıktan sonra uyandırma ama 4 saati de geçmesin demisti