Kızlar bebeğim normalde 10 da uyuyup 2 kere beslenme için uyanan bir bebekti. Ama yaklaşık 3 haftadır aşırı zorluk çekiyorum. Nedeni ne inanın bilmiyorum. Happy kidse yazdım hiçkimse oralı olmadı burası daha aktif ve elbette ilk çocuk deneyimi olan anneler vardır diye düşünüyorum.
Çok huysuz arkamı dönüyorum bağıra bağıra ağlıyor. Eşimde olmasına rağmen gözü hep bende. Eşim döşünde uyuturdu şimdi uyuyamıyor durduramıyor bile. Memede uyurdu memede dahi uyuyamıyor. İş yapamıyorum hiçbirşeye yetişemiyorum gündüz uykusu bitik durumda sabah 7.40ta bazen 8.40ta kalkıyor. Gece o kadar sık uyanıyor ki benim artık sabah uyandığımda şiddetli bir baş ağrısı oluyor başımda. Çok bunalıyorum.
Çoğu insan diş diyor, çoğu ayrılık kaygısı diyor. 8.ay içinde bu durumu yaşayanlar oldu mu ne kadar sürdü. Geçecek birşey mi bu? Ve sebep ne neden böyle olabilir🥲