eceedmrll Progestan kullanmama rağmen ayda bir veya iki kere lekelenme geliyor bazen koyu kahve bazen kırmızımsı. Sizde bu şekilde problem var mı?
hasret80 Bendede oluyor arada 18 haftamdan üstüne görüyorsun diyorlar Dr baskı oldukça içerde rahimde kilcar damarlarda kanama oluyor diyor bakalım böyle dev ediyoruz