birannis_ aslında hastanede yok değil, doktor epidural yapmadığını net bi şekilde söyledi, epidural yapan tek doktorumuz var X bey dedi, ama ben doktorumdan aşırı memnunum bu konuşma 32’lerde olmuştu o haftadan sonra doktor değiştirmek istemedim. Ben doktoruma sormadan mesaj atmadan mevsim sebzesi bile yemedim 😅 ne zaman istesem ulaştım kendisine saat farketmeksizin bu rahatlığı devlette bulamazdım biliyorum, doğumda da bu samimiyeti arıyorum 😂