zeynozey Cimcinpi daha kolay diye okudum çoğu kişide benimde ay sonu 2. Sezeryan. İnşallah güzel geçer Allah yardımcınız olsun ☺️☺️💐
Melikenin_annesiii Burda bekliyim bende 😪 Şimdiden iyi doğumlar canım sağlıkla al kucağına inşallah ❤
Cimcinpi zeynozey amin hepimizin insllah birincisi benim çok güzel geçmişti ama enfeksiyon falan kapinca kötü olmuştum
hasret80 Daha kolay rahat 3kez sezaryan oldum çok rahat geçti benim daha çabuk toparlandim 4sezaryanimi olucam nasipse
Cimcinpi hasret80 ne güzel 1.5 yaşında oğlum var o yüzden soruyorum toparlanması kolay olursa daha iyi olur😌