Benim ilk gebeliğim ve kilomdan dolayı doktorum geç hissedebilecegimi söylemişti ve 20 li haftalara doğru hissetmistim malum yağ tabakası da kalın olduğu için kilonun etkisi var eğer sizin öyle Bi sorununuz yoksa ilk gebeliktendir diye tahmin ediyorum