Fahin Kizlar selam. 36+2 deyim. Bebis makat pozisyonunda. Bu haftada ayni durumu yasayip baş asagi donen var mi?
Aylinsevim Fahin döner canım ama kimisinde dönmüyor 40 haftalik olsa dahi benim ki 29 cu haftasında döndü erken doğum riskim vardı fitil kullandım 36 ya kadar şuan 37+2 yiz fitili bıraktım dan bu yana kasiklarim da ağrı var son 13 günümüz
Bhryeatss Masalada çok heyecanlıyım kız😂 pazartesi doğum kıyafetlerimi özledim rahat hareket etmeyi istediğim gibi uyumayı😂😂
Masalada Bhryeatss ah darısı başıma benim de bebişko makat geliş yarın gideceğim inşallah bana gün verir en özlediğim şey yüzüstü yatmak Allah’ım😂😂😂. Göbüşüm fazla yok ama yine de zorlanıyorum inşallah sağ salim kucağına alırsın
Ebruardaugur Devlet hastanelerinde gebelik okulu var ebe arkadaslar egzwrsizle döndürebiliyor son çare denemenizi tavsiye ederm.
Bernur_TR Fahin benim 37 de döndü canım bi hareket var sabah akşam onu yapmıştım öle döndü 😀 yada dönesi varmış 😃