Ranakzrn benim kızım 41 hafta da doğmuştu ne zaman doğacağını belli olmuyor 37 de yaptır bence jilet çok çıkarıyor ve doğumdan sonra dikişler olunca zor olur ağda ya gitmek en rahatı doğumdan sonra çıkmıyor 40 gün benim öyle olmuştu yine öyle yapacağım