Kızlar, 18. haftaya girdik bugün kontrolde hala hareketlerini hissetmediğimi söyledim. Dr daha zamanı var bikaç haftaya hissedersn dedi. Sonra plesantanın önde olduğınu bu sebeple de biraz geç hissedebileceğimi söyledi. Aşağıda olması risklidir zaten ya önde ya arkada olur dedi. Böyle bişey yaşayan var mı?