İki gen heterozigot bir gen homozigot çıktı perinatologa, dahiliye doktoruna ve tıbbı genetik doktoruna gittim ısrarla pıhtılaşma var denmez dediler perinatolog profesördü gebelik takibimi o yapıyordu iğneye gerek yok aspirin yeterli dedi iğneleri aldım fakat doktorun tavsiyesine uyup olmadım ona göre kalp durması pıhtılaşma ile ilgili değil kromozom anormalisi vardır bebekte sağlıklı değildir ondan durdu diyor ama benim gibi sonuçları olanlar genelde iğne olmuş