FKRKS29 Bilenler vardır artık 7+0da gitmiştim 11mm kese ile bebis yoktu görmemiştik yarın 9+6oluyyoruz ve sabahtan kontrolumuz var çok dua bekliyoruz ❤️❤️❤️❤️❤️😍😍😍😍
Eslem-karaca FKRKS29 40+2 olduk çok şükür. Yarın sabah nst icin gidicem ama hala nazlaniyor oglusum çok özledik sabırsızlanıyoruz. Özellikle son gunler asla geçmiyormuş. 8 ay boyunca bu kadar sabirsizlanmadim son ay felaketmis🙈🙈🙈
FKRKS29 Trldyg evet ya içim içimi o kadar yiyo ki Bi tarafım o kadar umutlu gorcez diye güle güle geziyom Bi tarafım o kadar korkuyo gülerken Bi taraftan ağlamaya başliyom😅🤷♀️
FKRKS29 Eslem-karaca ya hayırlısı ile Bi avazda sağlıklı bir şekilde alırsınız kucağınıza ne güzel Rabbım çok güzel ömür geçirmenizi nasip etsin❤️❤️❤️😍😍😍😍😍