Mrblar öncelikle kızlar 37 + 5 haftalık hamileyim Perşembe günü tuvalete gittiğmde kanamamin olduğunu gördüm öyle aşırı değildi pembemsi bı kanamayı hmn hastaneye gittik acilman var 2 3 santim kadr dedi nstye girdim bir iki sancı çıktı ama ne sancı ne Bisy hiç ağrım yoktu neyse eve git sancini bekle dedi doktorum pzrtsiyw kadr olmasa tekrar gel dedi cuma oldu kanamam kahverengi oldu ama miktarı çok az cumartesi oldu tam kırmızı renkte kanamam oldu Pzr günü tamamen kesildi bugün tekrar gittim nstde yine düzensiz sancılar çıktı ama bnde hiç ağrı yoktu hafif adet sancısı gibi ağrım var onun dışında hiç bişey yok böyle hi durumu yaşayan oldu mu