Kızlar cuma günü sezeryan olcam inşallah 🙏 narkozu atmak için neler yapabilirim? Ayrıyetten nelere dikkat etmem gerekiyor?

E bebekten böyle bir şey aldım. Kahve yerine geçer mi? İçinde kafein yok. Sıcak içecek içemiyorum. Veya nescafe nin soğuk kahveleri oluyor, onlardan olur mu? Başka neler tüketebilirim narkozu atmak için?
Sezeryan sonrası süreç hakkında bilgim yok malasef. Sezeryan olanlar tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz?