Tugbacds Kızlar ben bu gün 6+6 im yarın kan tahlili yaptırcam doktor sonrası konuşuruz dedi siz ne kadar da bir ultrasona giriyorsunuz ne kadar da bir bebeğinizi görüyorsunuz?
minikmucizeemaak Tugbacds Doktorum 3 haftada bir çağırıyor normalde 8 Ağustos da detsylı var ondan sonra ayda 1 e döneceğim bir süre en azından malum fiyatlar çok uçtu
Gulseren_yagiz Tugbacds benim ki iki haftada bir çağırıyor 10 haftalığız şuan ama nasipse doğuma kadar bu şekilde dedi 🌸
Tugbacds minikmucizeemaak siz büyümüşsünüz biz daha çok noktacığızz o yüzden bilemedim doktor bişey de demeyince sizlere sorayım dedim
minikmucizeemaak Tugbacds Ben ilk baştan beri 3 haftada bir gidiyorum canım, doktor muayeneye böyle çağırıyor ama detaylıdan sonra en azından 2 ay falan ayda bir gideyim dedim muayene ücretleri ilaçlar uçtu zaten
Tugbacds minikmucizeemaak anladım canım haklısın benim sağlık sigortam var muayne sıkıntım yok da demekki normal rutin 3-4 haftada bir
Tugbacds minikmucizeemaak haklısın napıcaksın zor ben çalışıyorum diye valla sağlık sigortası yaptırdım
Tugbacds Gulseren_yagiz en güzeli bence bende ara ara görmek isterim yani nasıl iyimi daha hareketli de değil ki bilelim nasıl iyi mi diye
Tugbacds minikmucizeemaak inşallah yaa hepsi çok iyi olsun sağlıklı olsun bizde bebeklerimize en güzel en doğru zamanda kavuşalım inşallahhh🤲🏻