Ireeeeem ben ilk kizimda salaktim resmen.kaynanam üst katında oturuyordu ozamanlar her arayana her gelene büyür ediyodu eve.kendi evi kirlenmesin diye evine de cikarmiyodu.o halimle kalkıp kek pasta yaptığımı bilirim.ben mutfakta yiyecek hazırlardim mal gibi,onlarda çocuğu çarşafa koyup sallarlardi öyle alıştı çocuk rezil oldum sonra.ev sobaliydi kış günü küçücük oda,havasız kaliyodu falan.bir bakıyorum kaynanamın bacısı anası yok erkek kardeşi.kendi annem bile rahat edemedi kalamadı zaten kaynanan hep burda dedi.ama bu defa asla kabul etmem bırak kırk cikmasini.uc dört ay gene almam evime.sadece annem ve malesef eşimin ailesi gelir başka da kimseyi çekemem.zaten Ağustos doğum yapacam.kalkip üstümü giyemem sürekli.gelen olursa da kaynanama al evine götür derim.rezillik ya.bi halta yaradiklari bişey getirdikleri de yoktu.eline.meyve suyu sütü alan geliyodu saçma sapan