MelikeBodur şimdi en iyi dr göreceli bi kavramdır.sonucta herkes kendisine gore en iyiye gidiyor.ama maddi durumun müsaitse kesinlikle zübeyde hn ya da zekai tahiri önermiyorum.hem kontrolünü yapan doktor doğuma girmiyo hem de insanlık ölmüş hayvan gibi davranıyorlar. Özelde seni memnun etmek için herşeyi yapıyorlar.ben medikalparka gidiyorum.cok memnunum