Yusra42 bizim komsunun kızına da kafası büyük demis doktorlar baya morali bozulmus cok korkmus doğum zor olacak diye bi kaç doktor gezmis hatta hepsi büyük kafası demis ama bi doğmus hersey cok normal bücudu herseyi orantılı
halamın oğluna cücelik denildi hastanelerde yatırıldı testler vs kolları kısa şöyle böyle denildi ama çok sağlıklı herşeyi normal orantıda doğdu
bana da 3-4 doktor bebeğin 3.5 kilo üstünde doğacak hatta normal doğum yapmakta zorlanıcaksın dedi bebeğim 2875 doğdu🙃 bazen yanılmalar olabiliyor hayırlı doğumunuz olur inşallah