Bu konuyla ilgili
Bir hastanede araştırma yapılmış ve o sene doğan her kız bebek için pembe,erkek bebek için mavi kağıt asılmış.
Sonuç eşit çıkmış.
Benim de oğlum olacak etrafımda daha çok erkek bebeğe hamile var ama
Bir arkadaşta gebe okuluna gidiyor, ordakilerinde hep Kızı olacakmış.