Annem bi hamilelik geçirmiş bebek anne karnında ölmüş daha sonra yapılan testlerden falan öğrenilmiş ki bebek engelliymiş ama net olarak ne engelli var bişey söylenmemiş neredeyse 30 yıl öncesi . İlk hamileliğimde hiç böyle bişey aklıma gelmemişti çok şükür sağlıklı bşr bebeğim var şuanda tekrar hamileyim ama 2-3 gündür aklıma takıldı sürekli düşünüyorum ama genlerle alakalı bi taşıyıcılık gibi bişey söz konusu olabilirmi bunu düşünmeden alıkoyamıyorum kendimi ne olursa olsun herşeye razıyım her şekilde doğurucam ama böyle bişey olabilir mi