Mujde1991 Bugun saat 2 gibi nst girdim ve cati muayenesi oldum , dr leke gelmesi normal dedi ama şimdi kahve rengi leke var akıntiyla beraber , sizce nedir bu ?
Selbus Mujde1991 çatı muayenesinden sonra doğumu başlayan çok vardı bu forumda. Nişan gelmiş olabilir canım
Mujde1991 Selbus nişan nasi bişey tamm olarak ilk gebeliğim hic bi fikrim yok arastiriyorum ama bulamdim pek bişey :( cok erken insallah degildir 36+3 bebekde 3400 kg :(
Selbus Mujde1991 bebeğinin kilosu çok iyi 35 hafta doğanlar bile illa küveze biticek diye bir şey yok. Doğadabilir bebeğin normal zamanı. Nişan geldikten sonra kimindir hemen kiminde 1 hafta sonra doğum oluyormuş. İstersen bir kontrole git yine vajinal muayene yaptır. Nişan geldiyse anlaşılır heralde
Mujde1991 Selbus 14 temuzda tekrar nst randevum vardi ama yazdim dr a şimdi sabaha kdr devam ederse yarin bakicakmiş tekrar :(
minikkalplim Çatı muanesinden sonra oluyor öle akıntılar Nişan bile olsa doğurucağın anlamına gelmez her nişanı gelen doğurmuyor sancın yoksa korkma bişey olmaz ☺️