17 günlük analığımda sleepy ve prima kullandım. Bebişim minik olduğu için sleepy poposuna daha rahat oturdu. Prima 1 numara biraz büyük
İkiside sızdırma yapmıyor pişikte yapmadı. Sleepy cırtları biraz esnek değil bu yönü benim için eksi. Primanın parfüm kokusu çok fazla bunuda beğenmedim. Sleepy fiyat performans ürünü diyebilirim. Bez almamış annişlere fikir olur umarım 💕

