Hanımlar 35. Haftadayım.
İlk gebeliğimde hiç ağrılarım olmadığı için tereddütte kaldım.
Hani adet olduğumuzda rahmimizde bir ağrı ve ağırlık olur ya öyle ağrım var. Karnımın kasılmasını saymıyorum bile . İki gün sonra kontrolüm var ve Rahatsız edici bi ağrı olmadığı için doktoru arayıp sormak istemedim. Ama dünden beride kaşık ve bel ağrım var. Ay biri doğum ağrısı diyiverse sevinicem sanki , sıcakta son zamanlar geçmek bilmiyor. Böyle ağrılarınız başladığında ne zaman doğum yaptınız ?