Nilgun-95 inşallah canım zaten hastanede yatıyorum tansiyonumdan dolayı bebek çok fazla kilo bakımından gelişmemiş umarım şimdi beslenir artık son zamanlar böyle oldu ilk başlarda doktor tosun bebeğin olacak diyordu ama sağlıklı olsun dediğin gibi kilosu olur