Kubra55565 Merhaba kızlar,bende pıhtılaşma var diye oksapar kullanıyorum.Sizlere bir sorum olacak kullananlara tabi bu iğneler doğum da sorun yaratıyor mu ? Ve ne zaman kullanmayı bıraktırıyor doktorlar? Ben şuan 20 haftalık gebeyim
xbebegimx Kubra55565 23 haftaligim bnde dogumdan bir gun once birakcaz dedi doktor . Cok kullanan var su ana kadar sorun yasayan duymadim🪷
Bebegim3444 Kubra55565 bende hem oksapar hemde ecoprin kullanıyorum. Eger sezeryan olucak ise iki gun oncesinden bıraktırıyorlar ama nornal doğum hakkında benmde pek bilgim yok. Heralde son haftalara yaklaştıkça kontrol sırasında karar veriyorlar.
Htczmhri Kubra55565 bende kullanıyorum 25 haftalık gebeyim gün aşırı yapıyorum doğuma kadar devam edicem
Kubra55565 xbebegimx hayırla kucağınıza alın inşAllah bebişinizi🐣benim doktorum şuana kadar bişey demedi de bende merak ettim