Feride9595 Ya kizlar ben cok kaygiliyim,bebege bir sey olcak,bana bir dey olcak diyee..hayatdan zevk almiyorum sanki.sizde boylemisiniz?
Didemm91 Feride9595 ben normalde de evhamlı biriyim ama konu bebek olunca kendimi çok sıkmamaya çalışıyorum eşimden destek alıyorum Allah razı olsun ondan derin bir nefes alıp namaz kılıp tesbih çekiyorum daha iyi oluyorum tavsiye ederim kızlar