Feyzaclk bence manueller kullanışsız hele ilk bebek ise, meme ucu acıdıkça bırakıyorsun çekmeyi çünkü. Ama elektrikli de ağlaya ağlaya da olsa dayanıyorsun 2 dk sonra uyuşuyor zaten. Onu satıp ya da iade edip elektrikli alabilirsiniz ya da kiralayabilirsiniz