Skn23 pıhtılaşma durumunuz yüksek demekki. Ben ilk doğumumda da şimdi ikincisinde de kullandım ve normal doğum yaptm. 0,4 lük kullanıyorum. 34. Haftada coraspini kesiyorlar. Doğum olacağı güne kadar iğne devam. İğnenin dozu kiloya göre ve pıhtılaşma oranına göre doktor karar veriyor. Kaç kilosunuz belki o yüzden doz yüksektir