tugba04 10 haftalık olduk mide yanmam ve reflüye bağlı sürekli geğirme hazımsızlık hissi var doktorum gaviscon şurup kullanabilirsin dedi yarın sağlık ocağına yazdıracağım ama çeşitleri varmış galiba hangisi daha iyi oluyor kullanan varmı ?