AAysglll Günüm doldu tam 40 haftalığım ilk hamileliğim normali bekliyorum ne kadar bekler doktor maksimum sizde
Sevval0308 AAysglll bende yarın 40+1 im bu gece doğmazsam ki.sifir sancı Allah bilir dogmam. Yarın randevum var bakalim doktorum ne dicek
Aslan10 AAysglll 3 4 gün daha anca bekler canım. Sıcak bi duşa al dayanabilecek kadar sıcağa gir. Merdiven in çık çok kalk sürekli hurma ye bol bol surkeli bide cinsel ilişkiye gir hemen sancin gelir inşallah