Selam hanımlar ben 7 temmuz da belden aşağı sezeryan doğum yaptım şu an çok ağrım var yalnızım kimsem yok haliyle oturup kalkıyorum ev işi 3 yaş çocukla uğraşıyorum doktprum duş alabilirsin demişti ama korktum yürüdüğüm zaman gögüs kafesim belim ağrıyor bunlar normal belki de ama merak ediyorum gerçekten normal mi hiç geçmeyecrk sanıyorum çok kötü ağrısı var parol manoset doktprumun verdiklerini kullanıyorum ama fazla fayda etmiyor birde tansiyon sorunum var alfamet te kullanıyorum ayaklarım bacaklarım fil ayağı gibi olmuş normal mi acaba çarşamba doktora görüneceğim ama birde buradan duymak istedim, (duş alabilir iyim? , oturup kalkınca dikişlerim zarar görürmü bu arada yerde oturuyorum sürekli sorun olurmu yani kalkmam oturmam dikişlere zarar verir mi kusura bakmayın uzun oldu şimdiden teşekkür ederim