Dlkcnb_90 Merhaba arkadaşlar, hamileliğimin 7 haftasından beri sadece gece 2 tane prilam içmeye devam ediyordum dün gece içmedim denemek için ve bugün ne yediysem 3 kez istifra ettim öğlen bir tane içtim o bile fayda etmedi bu şekilde olup yaşayan var mı?
Aslan10 Dlkcnb_90 1w haftayken denedim kötü oldum 13 olduk bugün içmedim gayet iyiyim 1 gün içmeyip ertesi gün içmeyi deniyorum şuan 2 güne ciakricam cuma günü de eğer kusma sam bi daha icmiycem canım gündüz içtiğinde hiç bi işe yaramaz boşuna içme gece içmen işe yarar bebeğim bence biraz daha bekle 14 doldur bırakırsın
Kediannesi1 Dlkcnb_90 15 haftadayım ama benim çıkaracak kadar bulantım 12. Haftada falan başlamıştı geçer diye her hafta 1 gün içmemeyi deniyorum işe yaramıyor maalesef günüm çok kötü geçiyor su bile içemiyorum
minikmucizeemaak Dlkcnb_90 Bende sanırım 3 hafta önce falan içmeyi kestim 17+6 yım Şuan. 2 gün su içsem istifa ettim ve tekrar başladım. Şimdi bir şehir dışına çıkıcam o sürede de içeyim yine deneyeceğim
BetulMom Bugün sabah işe gitmek için kalktım kraker yedim baş ucumda Prilam oluyor hep onu içtim.sonra giyinmeye gittim ve kustum sonra serum vs 😫Allah yardımcımız olsun
Hilalll28 Dlkcnb_90 kuzu zorlama kendini prilam zararlı bişey değil neden kendini zorluyorsun. Ben 33 haftalığım her gece 2 almaya devam. doktora sordum bitkisel bişey o sorun yok dedi. Sende sor doktoruna kendine zehir etme boş yere kesmeye çalışıp