Sinem_45 Kizlar bir türlü karar veremiyoruz birkaç isim var aklımızda ama sizinde fikrinizi sormak istedim 💜 Benim düşündüğüm isimlerden biri almila biri milena biri de sidelya sizce hangisi daha güzel ya da sizin önerebileceğiniz isimler var mı?