Yasmnnyalcnn14 Hanımlar merhaba göğüs ucu kremini kaçıncı haftada kullanmamız gerekiyor? Kullananlar faydasını gördü mü? 🫶🏻
Hizligonzales Yasmnnyalcnn14 ben dogumdan sonra kullanmaya basladim goguslerim asiri yara olmustu kullandigimin ikinci gunu faydasini gordum bence etkili bi krem
yanlisanlamaama Yasmnnyalcnn14 34. Haftadan beri kullandım bir işe yaramadı bende zaten göğüs uçlarım yaraydı geçirmedi doğumdan sonra da kullanmadım gümüş kapağı tek geçerim
Renaaa Yasmnnyalcnn14 walla benim çevremde faydasıjı görenler de var förmeyenler de var. Ben aldım Allah bilir artık kanterun yağı ve bu kremi koydum çantaya da 35 den sonra kullanın diyorlar düzenli En iyi anne sütü çatlatmıyormuş Bu gümüş kapaktan alın dediler ben daha almadım
Koalammm Yasmnnyalcnn14 doğumdan bir ay önce başlanmalı bence 34. Haftamdayim bende başlıcam kullanmaya artık
Fatmayagiz Doğumdan 1 hafta önce başlamayı öneriyorlar. Bende bugün aldım 35 haftalık hamileyim doğum belli olursa 1 hafta kala kullanmaya başlayacağım. Normal doğum olursa zaten doğumdan sonra mecburen
Melikehllderin Yasmnnyalcnn14 ben kullandım doğumdan sonraki gün hiç yara olmadı çok memnun kaldım iyi ki aldığim dediğim o birde lansinoh elektrikli süt sağma pompası cok memnunum. İlk kızımda göğüslerimden kan geliyordu resmen onda da sürekli sağmak zorunda kaldım kuvezdeydi. Bu kızımda aynı şekilde kuvezde sagiyorum iki saate bir asla yara olmadı çok memnunum gönül rahatlığıyla al