Mariposa77 Merhaba, 24 haftalik hamileyim, kasinti ve ates olunca idrar tahlili yaptirdim, enfeksiyon cikti. Antibiyotik verdi doktor, yasayan varmi aranizda? Antibiyotik olunca insan korkuyor zarar veririm diye :(
Seymoshh Mariposa77 yok korkma engeksiyon daha sıkıntı ilk oğlumda iki kutu kullanmıştım sakın zararlı diye kullanmamazlık etme zira idrar yolu antibiyotiksiz geçmez
1prensesannesi_ Mariposa77 canım şuan ben 32 haftaligim ve enfeksiyonum çok antibiyotik veriyorlar ama artık ilerlediği için geçirmiyor bobreklerime kadar gelmiş enfeksiyon o yüzden bı an önce tedavine baslamalisin🤗🥺
Aslan10 Mariposa77 valla ben kullandım ılac dan hiç bi verim alamadım geçemedi Nioli yağı ve genital yıkama jeli kullanıyorum doktora sordum yağı Kübra kuş dan yıkama jeli o Dilan Polat tan almıştım tavsiye ederim bide bol bol su için
Mavi-koltuk Mariposa77 merhaba benim lökosit 20hpf çıktı aile hekimim kd uzmanına görün ilaç verir dedi ama doktorum vermedi sizin lökosit kaç çıktı acaba?
Eco87 Benimde var şu an 35 haftalik hamileyim antibiyotik b segmenti olduğu için kullanmadım. Yanma kasinti vs. Yok
Meyrak Bende kullandım antibiyotik amoklavin daha 1 ay olmadı düzeldi gibi oldu sonra tekrarladı yine enfeksiyon çıktı tek kullanımlık şase verdi boool su, nioli yağı, yıkama jeli, pamuklu çamaşır sürekli değiştiriyorum öyle öyle rahatladım biraz
1prensesannesi_ Elif2424 ürolojiye gittim hem taş varmış hem idrar birikip büyümüş ondan öğrendim teşekkür ederim size de geçmiş olsun 🤗
dolunayes Mavi-koltuk aile hekimi der inan bu degerleri dahiliye uzmanina da sordum ben hamilelerin testinde hep enfeksiyon cikar dedi belli bir oran ustu evet ama bu ilaclik degil dedi. Sonra kadin doguma gittim kendi doktoruma da gosterdim oda ilaclikm degil dedi bende oyle rahatladim yoksa sen gibi kafama takiyodum
Mavi-koltuk dolunayes bebeğe bir şey olur diye insan korkuyor sürekli hastaneye gitmek istemiyorum bir sürü salgın var. Bu platform iyi oluyor 💗