Kızlar 29 aylık oğlum var ve 1 hafta oluyor bez bırakıyoruz kesinlikle bez bağlamıyorum sürekli soruyorum sorularıma cevap vermiyor lazımlıgına götürürsem çiş yapıyor kaka hiç yapmadı lazımlıga direk bez var gibi altına yapıyor WC ye götürmeyi unutsam direk bez var gibi altına kaçırıyor sorunca varmı gidelimmi diyince cevap vermiyor duymuyor gibi davranıyor çıldırmak üzereyim gerçekten siz neler yaptınız ne yapıyorsunuz