Aslında iki doktora gittim kendi doktorum tedaviye falan gerek yok normal yollarla hamile kalmaminoneriyor ancak diğer doktor ise isterse yumurta çatlatma vs gibi sağlıklı yumurtalık sağlıklı sperm şeklinde hamile kalabilirsin diye önerdi ben ilk gebeligimdede üç ay folik asit içmiştim ama boş gebelik oldu . Doktorlarının ikiside özel hastanede doktorlar .