Razee Yareniko26 bizde 9 haftalığız aynı şeyi bende yaşıyorum ishal ağrısı gibi hatta ağrıdan duramıyorum ama ishal değilim
Selbus Yareniko26 rahim büyüdüğü için olabiliyor ama kanamanız olursa mutlaka acil doktora gidin. Bir de kendinizi çok yormayın ondan da olabilir