gulomer3838 Arkadaşlar merhaba 20 haftalık hamileyim bebeğimin cinsiyeti kız hala haraketini hissedemedim sizce normal mi yarın kontrolüm var kaygilaniyorum açıkçası
E-d-a gulomer3838 merhabalar benimde bebegim kiz.bende hareketleri 23.hafta gibi hissettim.cok normal 1 ay a sizde hissedeceksinizdir😊
Ebeguy Benimde ilk gebeliğim 20. Haftada hissettim tam uzandığımda vuruyor baya hissediliyor artık erkek bebeğim👶 Sizde çok yakında hissedersiniz🐣