Deletedmom_79 doğum esnasında ilaç veriyorlardı damar yolunda sürekli belden aşağı uyusturdular ama ben uykuya meyiliydim herşeyi duyuyordum ama tepki veremiyordum en son vurdukları iğneyle kendimden geçtim amaliyat bitti doktorum başımın ucuna gelip iyi değilseniz yoğum bakıma almamız gerekiyor dedi tansiyonun çok yüksek dedi yarım saat buz gibi odada bekletip sonrasından normal odaya aldılar 4 gün sonra taburcu oldum